Cyklotrasa A212

Krč - Kunratický les - Kunratice

Reklama

POPIS

Cyklostezka A212 spojuje Krč s Kunraticemi. Stezka vede po zpevněné lesní cestě, podél hrany Kuratického lesa, který je též někdy zvaný Michelský les. V Kunraticicích stezka vede po klidné asfaltové ulici.

O víkendech je les hojně navštěvován pešími turisty se psy a s dětmi, proto dbejte pozornosti.

Značení trasy (stav duben 2008): Ze strany od Krče chybí navádějící značka u benzínky Shell (ulice U Michelského lesa). Od rybníka jeďte po žluté turistické značce, první značka je u restaurace Na tý louce zelený, kde odbočuje i A215. Ve směru na Kunratice je poslední značka u restaurace U Krále Václava IV. (pod Zelenými Domky). V Kunraticích značení chybí. Mapa zachycuje trasu v celé délce.

Trasa podrobně:

Stezka začíná v Krči, kousek od křižovatky ulic Vídeňská a U Michelského lesa. Odděluje se z cyklotrasy A22 a téměř celá vede lesem. Od křižovatky se vydáme vpravo po hrázi rybníka. Asi po sto metrech dojedeme na hlavní cestu, po které se vydáme vpravo. Sledujeme žlutou turistickou značku a potok. Projedeme za areálem Thomayerovy nemocnice, cestou mineme tenisové kurty. Vyšlapeme do nejprudšího kopce na trase, který nás z druhé strany odmění prudkým sjezdem. Pozor na kameny a kořeny.

Trasa pokračuje již po rovině podél potoka. U restaurace Na tý louce zelený potkáme první cyklistickou značku na trase. Napojuje se zde trasa A215 od Nových Dvorů. Pokračujeme lesní cestou podél potoka až ke křižovatce u restaurace U Krále Václava IV., kde se trasa A215 odpojuje směrem na Chodov (pořádný výšlap!).

Naše trasa A212 pokračuje rovně, dále podél potoka k Dolnomlýnskému rybníku v Kunraticích. U rybníka zatočíme vpravo a po asfaltové silničce za statkem se vydáme do kopce. Zvolíme pravou ze dvou nabízejících se ulic (ulici Krále Václava IV.) a poté, co vyšlapeme poslední kopec na trase, přijedeme do centra Kunratic.

V Kunraticích stezka končí, můžeme navázat na neznačenou trasu A21.

Navazující stezky:

• Krč, křižovatka na Vídeňské ulici - odpojuje se zde stezka A22, která vede do Bráníka a druhým směrem na Jižní Město.
  • Kunratický les, u restaurace Na tý louce zelený - spojení se stezkou A215, která vede na Nové Dvory.
  • Kunratický les, u restaurace U Krále Václava IV. - spojení se stezkou A215, která vede na Chodov.
  • Kunratice - křížení s budoucí stezkou A21, která spojuje Šeberov, Libuš a Modřany.

INTERAKTIVNÍ MAPA

Trasy jsou zaměřovány v terénu pomocí GPS přístroje Garmin GPSMAP 60CSx, který zapůjčila firma Picodas Praha.
Legenda
Existující trasy (v terénu značené).
Plánované trasy (v terénu neznačené).
Jméno trasy. Kliknutím na ikonu se zobrazí bublina s informacemi.
Zajímavé místo. Kliknutím na ikonu se zobrazí bublina s popisem.

Na mapě je zobrazena pouze aktuální cyklostezka. Okolní a navazující stezky jsou popsány v textu.

Trasa v mapě je zobrazena na základě dat měřených v terénu pomocí GPS přístroje. Tolerance zakreslení trasy v mapě je obvykle 3-5 metrů. Množství zobrazených detailů odpovídá aktuálnímu měřítku mapy. Při velkém oddálení je vedení tras zakresleno schematicky. Trasy jsou ručně kontrolovány a editovány vůči letecké mapě. Při nejvyšším přiblížení pak může docházet k malému zkreslení vůči mapě základní.

VÝŠKOVÝ PROFIL (testovací provoz)

Výškový profil trasy zahrnuje úseky, které jsou zobrazeny na mapě. Pokud jsou úseky nesouvislé, pak je v grafu spojnice rovnou čarou (např. u tras A1, A2).

Y-ová osa znázorňuje nadmořskou výšku, X-ová osa znázorňuje vzdálenost z výchozího bodu trasy. Měřítka jsou pro každou cyklostezku jiná (i graf typu cimbuří může znamenat, že trasa je prakticky po rovině).